Listen2Quran

Jumaat, Januari 14, 2011

Friday, January 14, 2011

Seorang Peguam dan Ahli Seumur Hidup MCA dari Pantai Hill Park tidak berpuas hati dengan laungan azan di Masjid Al-Khadijah Pantai Dalam. Peguam yang juga Ahli Seumur Hidup MCA yang merupakan salah 1 Parti Komponen Barisan Nasional tersebut ialah Ng Kian Nam yang tinggal di alamat No. 1-21-4, Phase 2, Pantai Hill Park, Pantai Dalam, 59600 Kuala Lumpur dan boleh dihubungi melalui HP: +6012-6973840 dan email: wu_jiannan79@yahoo.com

Beliau telah menulis surat kepada Perdana Menteri Malaysia, Dato' Seri Najib Tun Razak, Hishamuddin, Raja Nong Chik, Jamil Khir, Nazri Aziz dan Koh Tsu Koon pada 20hb. Disember, 2010 yang lalu dan telahpun dihantar melalui fax dan email.

Kalau dulu MP Kepong (DAP), Dr Tan Seng Giaw pernah dihentam teruk oleh penyokong-penyokong UMNO/BN kerana membangkitkan isu azan di Taman Putera, Jinjang Utara dan sekarang ini saya nak tengok adakah penyokong-penyokong UMNO/BN juga akan melakukan perkara yang sama terhadap ahli MCA selaku sekutu rapat UMNO/BN. UMNO jangan hanya berani pada DAP tapi takut pada MCA.

Rujuk photo 1, 2 & 3 (laporan dari peguam tersebut)



Sumber dari : Perisik Rakyat










Tiada ulasan:

Catat Ulasan